stephaniesliv

Throwback

Kategori: Allmänt


Status: Fortfarande förkyld och hostar när jag ligger ner.

Är: Fortfarande utan stark hostmedicin eftersom vårdcentralen can't answer thier jävla telephone.

Dagens höjdpunkt: Stanna uppe för att ta emot Linas Matkasse. Kändes lite som att vara 5 år och vänta på tomten.

Känner: Mig lite trött och ska snart ta en dusch och joina nattorkestern i sovrummet (das snarkande sambo <3)

Men först: Lite bilder ur arkivet. Saknar lite när jag bodde hos mamsen i Sollentuna för snart ett år sen. Fick snosa och gosa på min lilla Nelson hur mycket jag ville <3 Alla promenader vi tog i vårvädret och när det sakta slog om till sommar. Det är så jag vill ha det varje dag.. Gå ut med hunden i solnedgången. Jag kan i alla fall trösta mig själv med att vi bor i Sverige=vädret inte alltid levererar dedär magiska kvällarna. Det är lite som i Saw-filmerna. Man går ut och vädret ba: "Let's play a game..." Haha! 











/Nostalgiresan





Kommentarer


Kommentera inlägget här: