stephaniesliv

Forgotten

Kategori: Allmänt

Hej bloggen!

Har tagit lite semester från dig men nu tror jag att jag är tillbaka! 

Det är en stel Stephanie som bloggar just nu. Jösses vad stel jag är! Haha! Blir så även fast det inte gått överdrivet många dagar utan styrketräning. 3 dagar i rad nu efter ett litet uppehåll tar ut sin rätt antar jag. 

Förutom träning då? Det börjar dra ihop sig med flytten och jag tror att det börjar bli dags att inhandla saker som flyttkartonger osv. Tiden går så snabbt och om mindre än en månad bor vi liksom inte där vi gör nu.. Mäktigt! 

Under långledigheten var vi uppe hos min mormor och extramorfar i Dalarna. I lördaga när vi åkte hem var vi på parken zoo i Eskilstuna. Härligt att komma bort lite! 

Hoppas ni haft det bra! :) Lite bilder från ledigheten:









/I'm back!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: