stephaniesliv

Jag är lika lugn som ett hav under en tsunami

Kategori: Allmänt






Livet är helt ok men ändå inte. Låt mig redogöra lite:

- Stress på jobbet. Trodde att det var rätt cool inför helgens möten. Fel av mig, hade en mördagdag på jobbet där jag tappade halva hjärnan efter halva dagen.

- Andra saker ligger och "stör" när man är stressad=ledsen stressad Stephanie x 10. 

- Vad fan blir det av mig efter den 31 juli?! Inte ens en intervju blir jag kallad på, vad är det för fel på mig????!!!!

- Allmän känsla av att "det är lite mycket nu".

+ Efter den här helgen får man ett slags kvitto på hur grymma vi varit under dessa år. Power!

+ Flytten närmar sig. Har dock inte börjat packa än men ändå, pepp!!

+ Idag kom solen fram och jag behövde inte ha på mig en höstjacka, utan vårjackan dög fint den!

+ Träningen börjar gå riktigt bra och min vita månad ger sina resultat. Känns awesome! Snart är jag under 60 kg vilket innebär att jag gått ner 10 kg på 1 år, pepp! Ok, vågen säger inte allt MEN jag mår så sjukt mycket bättre av den här livsstilen. Nu är jag bara soffpotatis på 50% :)




/Ska försöka hitta lite balans 



Kommentarer

  • evelina säger:

    fel på dig? du är världens bästa tjej!

    2014-05-17 | 16:24:18
  • LIENE säger:

    Jag ska också börja träna :) nu vet jag att jag ska klara det denna gång!
    och jag hoppas du blir kallad på någon intervju.

    Svar: Du klarar det bara viljan finns ska du se! Tack fina du <3
    Stephanie Skinner

    2014-06-09 | 08:39:28
    Bloggadress: http://lifefromwithin.blogg.se
  • Erica säger:

    Nice citat där på slutet! ;-)

    2014-06-09 | 17:29:05
    Bloggadress: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här: