stephaniesliv

#summertimesadness

Kategori: Allmänt


Blivit lite svag för Lana del Rey på senaste. Även fast det är lite gammalt så får jag inte nog <3 



Visst är bilderna fina? Fördelen med en fotointresserad sambo :) 

Ännu en kortvecka påbörjad. Känns skönt med lite långledigt på ingång igen. Dock ska ju vädret svika under ledigheten, men men. Kunde inte bestämma mig för om jag skulle träna imorse eller inte. Låg och drog mig alldeles för länge innan jag fick panik o ba "ahhh klart jag ska träna!!!" Hahaha, så typiskt mig! Svälja ett stort glas vatten, klä på mig, borsta tänderna, 30 min intensiv träning och sen hem för übersnabb dusch, frulle och påklädning. Skulle infinna mig hos kuratorn 8:15 och fick ju självklart halvspringa sista biten, as always miss tidsoptimist.. Nästa gång ska jag fan va där en halvtimme innan. Med den ambitionen kommer jag i verkligenheten vara där 5 minuter innan. Proaktiv tjej! 

Känner mig väldigt pepp och glad för att vara en måndag. Får hoppas att det håller i sig! :) Hoppas ni får en fin dag <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: