stephaniesliv

Texas baby!

Kategori: Allmänt

Howdy partner! :)

Sitter och väntar på att få boarda sista flyget på resan. Typ 16 timmar sedan jag startade från Arlanda.. Känner mig lite skakis och bakis av att vara så övertrött (klockan är 20:41 här.. Och 03:41 hemma...). Nu vill jag bara komma fram och träffa alla släktingar! Samtidigt som jag bara vill sova. Kanske sova först och krama om alla sen. Tror dock att det ändå kommer att bli i omvänd ordning :).

Åhh det är så kul det här med att ha släkt över hela världen <3

På tal om något helt annat. Har ju bestämt mig för att frossa flådigheter här! Börjar fint med lite vickning 02:00 svensk tid.. Haha. Har bara suttit stilla på flyg idag men ändå trycker jag i mig denna GUDOMLIGA burgare. Omg, jag var nog en riktig amerikan i mitt förra liv! 


/foodorgasm.nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här: