stephaniesliv

Sunday with sun

Kategori: Allmänt

Det sägs att snön kommer tillbaka nästa vecka. Antar att det bara är att njuta till max nu då! 

Igår tränade jag en timme på morgonen. Innan dess svängde jag förbi in där det förberedds inför mässan "Bo i Norrtälje". Träffade många gamla bekanta från när jag gjorde min praktik på Norrtälje kommun. Det var jättekul! Dock kändes mässan lite..platt. Vet inte riktigt hur det var då jag bara var där innan de öppnade samt en timme innan stängning. Nåväl, det är svårt att säga eftersom jag inte har någon aning om förberedelser/marknadsföring/målgrupp mm. Men eftersom jag är lite av en mäss-/eventnörd så var det kul att se! Imorse blev det 4 km löpning innan frullen. Känns toppen att ha haft en grym träningsvecka!

Gårdgens jag.



Dagens frukost.


/Winter is coming..



Kommentarer

  • Hoffis säger:

    ...and the north remembers. (att till slut kommer sommaren)

    2014-04-27 | 22:05:00

Kommentera inlägget här: