stephaniesliv

Torsdag

Kategori: Allmänt

Regn och grått. Visst var våren väldigt tidig men jag vill ändå minnas att det var bättre väder än såhär för ett år sedan!

Livet rullar på dock. Det börjar märkas att nästa helg är en jobbhelg. Det är mycket att ha i huvudet och det ska bli väldigt skönt att ta en paus nu i helgen. Börja packa, rensa, måla om ett bord mm. Ja, skönt att syssla med annat så jag kan släppa jobb helt och hållet helt enkelt! :) 

Har sett till att träna varje dag den här veckan och även fast min motivation inte är på topp så går det framåt. Som min käre sambo sa så blir det kanske bättre när jag får byta gym när vi flyttat. Ja, faktiskt! Är lite trött på mitt nuvarande gym faktiskt på många sätt. Sen tillåter inte riktigt vädret utomhusträning heller. Men snart så! :). Men alltså hjälp, vilket gym ska man välja i Väsby? Finns iaf mycke mer att välja mellan. Har ett gym typ 100 m från lägenheten.. Får kolla upp det där helt enkelt! :)

Mellis! Namnamnam!







Kommentarer


Kommentera inlägget här: