stephaniesliv

Natural joy

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Det blev visst lite kyligare nu och jag känner verkligen hur snabbt det kan gå för mig att sakna värmen. Är beroende av värmen verkligen! Vilken tur jag har som bor i Sverige då, not. Hahaha :) 

Sov så sjukt dåligt inatt. Dels för att jag envisades om att dricka kaffe igår plus att jag var nog exhalterad som det var. Igår skrev vi på ett kontrakt som betyder att jag inte längre kommer att bo i Norrtälje. Om exakt.1 månad flyttar jag hem till Väsby igen med min kära. Alltså det går inte att förklara hur glad jag är!!! Visst, Väsby kanske inte låter så spännande men jag varken vill eller behöva bo mitt i stan. Att flytta tillbaka har varit något jag velat väldigt länge och det är ofattbart att det äntligen kommer att ske. Vågar knappt tro att det är sant. Vågar knapp vara glad -SÅ overkligt känns det fast det är ett faktum! 




/Det är jag och igelkottarna


Kommentarer


Kommentera inlägget här: