stephaniesliv

Good to be back

Kategori: Allmänt

Hallåååååå!!!

Försöker att återuppliva bloggen lite försiktigt.. Var alldeles för länge sen! Hur har ni det? Jag har det bra förutom att jag "lider" av extrem trötthet just nu. Är verkligen brutalt trött även fast jag sover helt ok. Kanske är det någon slags lättnadskänla efter flytt och allt därtill. Skönt att ha landat och jag trivs bra. Känns som att vi på något sätt börjat om. Mycket trevlig känsla iaf :) 

Har mycket att skriva men börjar med att posta lite bilder från dagarna som passerar sålänge. Får försöka catch up med tiden. Hoppas ni mår bra <3


Firar sista styrgruppsmötet för projektet


Avslutningsmiddag och avstamp för nya samarbetsorganisationen Delaktighet för Unga - DU! Som bildades dagen efter. PEPP!!


Drack en sån här. Alltså VARNING!! Jag skakade av koffeinrus 1 dygn efter konsumtion. Läskigt och obehagligt. Inget för den som är koffeinkänslig och önskar en god natts sömn...


Hängde i Karlstad med denna sköna böna! 

Flyttat!




Färgade och klippte fluffet hos Bästa Linn på salong Ordinary

Blev något såhär. Nöjd as always!

Vart borta på jobbresa i 4 dagar. Stockholm-Jönköping-Malmö-Ystad-Malmö airport-Arlanda-hemma. Det började såhär:

Och innehöll sånt här:





Skulle kunna flytta till Ystad saltsjöbad <3 och äta ihjäl mig på deras efterrätter...







/Sen var den resan slut

Kommentarer

  • Ankan säger:

    Mmmm De där våfflorna kan jag drömma om.. Mardrömmar såklart ;) hahahaha

    2014-08-17 | 20:49:20

Kommentera inlägget här: