stephaniesliv

Skärpning

Kategori: Allmänt


Allvarligt, vad fan hände? Slår vad om att det är kallare nu än vad det kommer att vara på julafton. Jag vill ha riktig sommar!!! Jag bor verkligen alldeles för många breddgrader norrut för att trivas. Sure, den Svenska sommaren kan vara helt fantastisk, men det är bara att inse att det infaller lika ofta som en soleclips eller något. Nää, fyfan... Skärpning nu. 

Saknar verkligen värmen men det löser sig snart då jag ska åka till Texas i några dagar. Kommer förmodligen komma hem uttorkad och säga att jag är så jävla nöjd med att bo i kalla Sverige.. Haha. 30 grader i Houston just nu, rätt "lagom" :) 


Annars då? Trött som ett djur.. Försöker ladda upp för Almedalsveckan nästa vecka. Känns helt sjukt hur tiden bara flyger förbi! Om exakt en månad slutar jag jobba vilket är med blandade känslor.. Nåväl. Taka a chill pill and relax.. Allt annat vore ju bara dumt. 




/Gott te som får en att relaxa.. Tummen upp.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: