stephaniesliv

Måndag-tisdag

Kategori: Allmänt

Hoho! 

Fortsätter min lilla berättelse om vad jag haft för mig för att som vanligt hamnade fokus på träning i förra inlägget..haha. I'm a freak alltså. Helt inne i träningträningträning.

Igår var jag och min kollega på ikea hela eftermiddagen för att inhandla saker till vårt kontorsrum. Snacka om ett äventyr..hahaha! En del av personalstyrkan där är något av ett dreamteam..... Eller något i den stilen. Vet inte om jag ska skratta eller gråta men jag funderar på att börja vara den där som jämt är otrevlig mot allt och alla för att slippa le falskt och stå ut med lite överdriven "service" (läs:uppraggningar).. Hahaha! 

Nåväl. Tillbaka på kontoret för att sen bege sig till Vapiano Stureplan där jag träffade min kompis Stephanie. Länge sen jag bara satt och pratade med en kompis och det kändes väldigt skönt och trevligt :). 

Idag har jag tränat, jobbat och är nu påväg för att träna igen. Senare ska jag hämta ut mina primeboots från posten <3 OMG god jul i förskott önskar mig själv liksom :D Har så länge suktat efter ett par medelhöga kängor och nu ska de äntligen få flytta hem till mig! Köpte förresten ett par supersnygga träningsbyxor idag!! Tänkte försöka visa dom imorgon. 

Nu är jag snart framme...tjing!


/Velar fortfarande äver hårfärg..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: