stephaniesliv

höst .

Kategori: Allmänt

Det bara smattrar på fönstret.. Så deppigt när man inte vill gå ut för att det regnar. De goda nyheterna är att jag har min lilla hund här vilket gör att jag måste gå ut ibland, haha. Imorse bajsstrejkade den lilla korven, så vi fick ta ett varv till. Jag såg ju att han ville skita men ändå gjorde han inget, bara att ta ett varv till liksom. Haha, for your information. 


Måste söka jobb, måste ringa bilskola och senare ska jag träffa en syv. Ska bli riktigt spännande. Jag vet nämligen inte vad jag vill göra med mitt liv. Den. Känslan.

Var inne i Stockholm på ett möte igår, passade på att shoppa lite. Kanske tar och visar upp mina köp senare i bloggen. På så sätt har jag lite att göra också. Men om jag får vara ärlig så är jag så sjukt oinspirerad just nu. Jag vill göra allt men ändå ingenting. Önskar att jag hade ett jobb att se fram emot, men jag måste kämpa mig dig helt enkelt. Det kommer inte trilla ner ett jobb från himlen. 

Kram från oss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: