stephaniesliv

Jag uppskattar verkligen mina läsare!

Kategori: Läsvärt!

Jag har funderat på det där med att bli en stor blogg. Ok, visst, jag kan ta skit i ansiktet, jag kan ta taskiga kommentarer, men jag förstår inte varför man ska behöva ta emot dem?! 

Det jag inte förstår är hur vissa tar friheten att vara elak. Om det svider i ögonen av att läsa något klickar man väl ifrån sig sidan och gör någonting man tycker om istället! Eller har det blivit så att folk tycker om att plåga sig själva med att läsa dåliga inlägg samtidigt som man "hatar" personen bakom dem? Är vi alla såna som istället för att ta fram rakbladet surfar in på någons blogg och plågar sig själv genom att läsa igenom alla texter, titta på alla bilder för att sedan lämna ifrån sig en spydig kommentar? Bloggen är rakbladet - kommentaren är blodet som rinner

Nej, jag är verkligen tacksam för den lilla skaran som följer mitt liv här, mer än så behöver det inte bli. Men om jag mot all förmodan hamnar på bloggtoppen kommer det fortfarande vara jag som står bakom bloggen. Samma person som skriver inlägg till mina dryga 20 läsare varje dag som det är nu. Men det skulle vara så enormt trist om folk som läste bloggen då, skulle vara såna som skadade sig själva genom att få sin dagliga dos av mina ord och åsikter... För jag är tyvärr en sån som bryr mig om folk, för jag menar, det är ju inte speciellt bra om man tycker om att skada sig själv, eller? 

Bara en tanke... 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: