stephaniesliv

Work it girl

Kategori: Allmänt

& så välkomnar vi denna onsdag..!

Är på så galet bra humör. Hade en så himla mysig kväll igår *girl_inlove_89*! Och har ett så bra flow med träningen nu så det är löjligt. Tränat varje morgon nu den här veckan. Idag tränade jag ben och la på några kg till på skivstången och kände ingen skillnad typ. Amen!! 🙏 haha! Nej men åhhh hade glömt hur det var att vara här. Och bättre blir det. Tar samma vikter nu innan jag åkte till Tobago. Snart april så det är på tiden! Men det har varit svårtstartat och when missing paradise och suttit fast i detta vinterland så har jag varit smått omotiverad. Men nu är våren typ här (vi säger så) och saker liksom börjar ljusna i allmänhet så kommer det tillbaka.. "It's all coming back to meeeee nooow" som Celine sjunger på lugna favoriter ;)

Och vem blir inte lycklig av god egenlagad mat? Linas matkasse gjorde debut i vårt kök igår och vart lite av en succé! Vart alldeles varm i hela hjärtat av ett grymt teamwork med att laga maten tillsammans med hjärtat och resultatet gjorde att jag vart varm i hela själen för FAN vad gott det va! Vi gjorde falaffeln. Dreglar bara jag tänker på det. Bäst av allt är att det blev två matlådor av det som blev över (kassen är till 4 personer). Så jag kommer få en gastroorgasm vid lunch idag 😅 :'). Alltså kolla bara: 


BOOM! Sen var det iofs lite krångligt att äta det sen. Ska man rulla ihop den eller hur gör man liksom? Haha! Är en torsk på att lägga upp maten fint men sen blir det bara kaos ändå när jag väl ska få i mig det. 5/5 toasters iaf. Förutom att jag luktade så mycket vitlök så att jag nog tagit död på hela vampyrsläktet. Men jag älskar vitlök så my bad.. 

/Fortfarande mätt och belåten (och kanske lite frälst) 










Kommentarer


Kommentera inlägget här: