stephaniesliv

Spring <3

Kategori:

Hej våren <3 

Dock ska det bli snö och kallt snart igen, men idag är det fan vår.. Lycka!! 

Jamen livet då? Känns bra faktiskt. Känner pepp och livsglädje så att säga, haha. Nej men det är ju alltid kul när vi går mot ljusere tidare osv. Det blir liksom walking on sunshine! Inte värt att klaga. Med reservation för ändringar, haha! Hashtag bipolärtjej typ. Aja :)

Min kom-igång-månad har inte gått sådär jättebra. Känns som att jag aldrig riktigt kommer tillbaka till innan semestern men jag gör framsteg. Blir inte lika många träningspass som jag vill och kosten har gått lite åt helvete. Men nu ska jag göra om och göra rätt! Gäller att pusha mig själv in i rätt riktning. Tro på mig själv och framför allt vara hård mot mig själv. Jag vet vad som krävs av mig själv. Så nu kör vi 2.0.. :) har iaf gått ner dedär semesterkilona men kroppen är ändå inte som den ska eftersom allt är omfördelat. Låt deffen börja. Fuskar alldeles för mycket för att verkligen deffa påriktigt. Men vill att det ska vara hållbart och får stoppa in mer förbränning än att vara för hård på kosten. Det blir nog braa! Mår bra av att träna iaf. Som alltid. 

Lite bilder från kamerarullen som avrundning..:



Tussilago <3 bild tagen 10/3 

Igår var jag förresten på spa. Så.jävla.gött <3

O så dagens selfie. Standard.

Och dagens motto. Standard 2.0


/Kan ha slagit rekord i hjärtan i ett inlägg.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: