stephaniesliv

Meet Stephanie

Kategori: Allmänt

Gokväll lördag. Idag hade jag lyckan att få knäppa lite bilder på den här fina tjejen. Älskar att fota henne och idag fick vi ett fint resultat som alltid <3 




Modell: Stephanie Adén 
Foto: Stephanie Skinner


Jag fotar gärna porträtt då jag tycker att det är det absolut roligaste. Så om någon av mina chompizar vill ha lite bilder på sig själva så hojta! :) 


Hoppas att ni har en trevlig helg. Jag hade en jobbig torsdag som tog på krafterna men nu känns det bättre. Ett tag var jag beredd på att bara strunta i det mesta. Men jag antar att man behöver små breakdowns för att veta vad lycka är.. 

Nu ska jag dippa lite morötter. Är sugen på allt och ingenting just nu. Och allt som heter diet spyr jag på. Om det inte är en diet där man äter FET mat..! Hahaha. Jag var säkert överviktig i mitt förra liv. Men jag ska klara detta!

Ha det fint :) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: