stephaniesliv

Linas vegetariska matkasse

Kategori: Allmänt

Ikväll kommer vår första leverans på Linas vegetariska matkasse. Är så peppad då jag fick se menyn för veckan. Den här kassen är perfekt för den som vill äta mer vegetariskt men som kanske inte vet hur. Dock förstår jag inte vad som kan vara så svårt. Plocka bort köttet liksom? Hehe. Nejmen, jag har ju varit vegetarian i hela mitt liv så jag vet ju inte bättre. Ska jag vara ärlig skulle jag nog misslyckad med att laga kött så att det blir ätbart så jag kan på ett sätt förstå lite :) 

Här är menyn för denna vecka. Ska bli galet spännnande. Det här är saker jag själv aldrig hade kommit på tanken att laga själv. Så det är kul att få ny inspiration i matlagningen. Tycker ju att matlagning är galet kul (när jag har tid). 









Kommentarer


Kommentera inlägget här: