stephaniesliv

Le tired/the future

Kategori: Allmänt

God morgon!

Kan väl påstå att jag varit piggare än såhär.. Hehe. Shit vad trött jag är! Startade inte dagen med att träna och märker sån skillnad alltså. Men men, min kropp behöver vila lite känner jag. 

Ska jobba i helgen och är väl peppad över själva uppdraget men beklagar mig lite över att det är på en helg. Är rent ut sagt galet trött på att behöva jobba helger. Visste ju om det när jag började jobba här och snart går min anställning dessutom ut. Får bita ihop dehär helgerna som jag ska jobba innan projektet tar slut. Tänk att det är över i juli... Känns helt sjukt ju!! Vad ska det bli av mig? Vad vill jag göra med mitt liv? Även fast jag är färdig med helgjobb så kanske det är inom ideella sentorn jag hör hemma? Ahh det är 1000 frågor! Samtidigt har jag börjat skissa lite på att starta eget. Med rätt kontakter och ingång så tror jag att det kan bli riktigt bra! Men hur gör man? Att ha eget känns som att det är likamed att jobba dygnet runt 356... Sen är det det här med att jag vill pröva på livet utanför Svedala också. Känna o klämma på livet utanför den här Scandinaviska bubblan.. Innan man sitter här gravid med trillingar och ett huslån xD nej, usch mår illa av bara tanken att inte få "leva klart" innan allt sånt där som också är underbart -men inte just nu bara.. 

DET ÄR SÅ SVÅRT!!! Kommer det lösa sig? Kommer jag sitta här arbetslös om mindre än ett halvår? Ahh jag vet inte! Har börjar söka jobb men de ansökningarna har inte lett till något tråkigt nog. Inte ens en intervju liksom. Mycket måste ha hänt med vad som är "inne" med hur man ska söka jobb. Väldigt mycket händer på 3 år och jag har 0 koll på trender osv. Får försöka läsa på lite. En sak jag vägrar göra dock är en video. Det är ingen talangjakt liksom, nån måtta får det vara! Hehe. Undrar HUR det vart så populärt och att folk faktiskt går på en video när de går vidare i ansökningar. De värsta psykfallen är även världens bästa skådisar sägs det. Just sayin'. But I guess haters gonna hate! Hahaha 

Utbilda 4 nya ambassadörer står på schemat inför helgens jobb. Ska bli kul som vanligt! :) gäller att sätta sig in i allt igen bara då det var ett tag sen sist. 

Var så trött igår och trodde att en promenad skulle hjälpa...Jag va dock lite skeptisk. 

Bild från morgonen. Såg tröttare ut där men så var inte fallet, hahaha

En fin låt jag lyssnar på just nu <3 


/Dags att vakna lite



Kommentarer


Kommentera inlägget här: