stephaniesliv

Jag är redo att dö för att känna att jag lever

Kategori: Allmänt

Alltså den där låten är så j*vla bra!!!!!!!! Alltså repeat i mina hörlurar såfort jag går nånstans alltså. Så deprimerande egentligen men jag blir typ peppad av den.. Hahaha. Som sagt bipolärtjej_89? Nej men.. Ja, nej. Så fin låt på något sätt och det är lite så jag känner just nu. Gick runt på ica igår o bara trummar på min korg o sjunger med. Åh <3 Daniel Adams-Ray alltså. Kung! 


Påväg hem från stan nu lite senare än vanligt då jag träffat min kusin och avnjutit lite asiatisk mat. Mycket gott och trevligt. Hann även stoppa i mig en socker- och fettfri frozen yoghurt, drömmen alltså! Säkert helt onyttig ändå men men! Den här underbara vårdagen får jag leva på ett tag för det ska bli snö(?!) enligt smhi veckan framöver. 

Jahao.. Vad mer? Har typ inte hunnit "jobba" den här veckan riktigt. Har bara haft massvis med möten. Har massor att bocka av men möten tar upp mycket tid och då hinner man svara på något mail för att sedan sätta sig i möte igen. Efter helgens styrgruppsmöte fick vi en hel del att göra. Dela ska vi kalla till årsmöte (!). Så otroligt kul att det här projektet jag arbetat med kommer att grunda sig till något permanent. Stoltprojektledare.se haha! Inte för att jag kan ta åt mig äran, för den här processen har vi verkligen tagit steg för steg tillsammans. Alltså lyckan när man lyckats impementera det här. DET är dock något jag är stolt över och kan ta åt mig en del ära. Men hade aldrig kunnat göra det utan alla runtomkring en. Alla ledamöter. projektgrupp osv. Finns det en vilja finns det en väg. Så är det bara. Bevisat och klart. Bam! Så häftigt! Det här kan jag leva på länge. Engagemanget bara hoppade in i 7e växeln nu. 


Nåvääääl. Ska fortsätta lyssna på "Redo att dö" nu och skutta hem. I'm walking on sunshine! Imorgon bitti ska jag kanske ta mig en löprunda innan jag åker till jobbet. Ambitionsnivån är total. Nu jävlar ska jag komma igång en gång för alla! 

Vårkänslig klädsel 

Vårkänslig pose

Typ jag under semestern.. Hahahaha


Jag tror att Nelson behöver två nya kompisar.. <3 

Ett härligt gäng!! Bästa! 

Dagens humor/sanning.


/Slutrapporterat.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: