stephaniesliv

Helgens gastro

Kategori: Allmänt

Godmorgon soliga måndag! 

Riktigt härligt att vakna en måndag och vara så taggad! :) först ut på schemat stod rygg- och magträning på gymmet. Bålen börjar äntligen orka och nu är jag liksom uthållig. Började med att dö efter 10 situps efter semestern.. Haha :') vi börjar alltid nånstans och därifrån blir det bara bättre och bättre! 

Lagade god mat i helgen och känner mig lite mallig. 

Körde på två olika varianter. Ena med räkfyllning och den andra var vegetarisk. Nom nom nom. Dumplings är rätt enkla att göra MEN det tar sin lilla tid. Kl.21 på lördagen kunde jag förtära dessa små knyten. Började hacka strax innan 19. Inget för den som är galet hungrig 😅
Använde mig av det här receptet: 


Sen vidare till min "efterrätt". Kanske inte en klassisk efterrätt, men jo.. Den smakade lite som godis :) en virgin... Skinner. Vi kallar drinken för skinner. Haha. Den heter säkert nånting annat på riktigt men eftersom det är mitt "eget" recept så kallar jag den här Skinner. Lime, 1 passionsfrukt, ingefära, äppeljuice, apelsinjuice, mynta. In i en shaker och häll över krossad is. Toppa med lite ramlösa/loka med citronsmak. Lite bubbel helt enkelt. Välj juicer utan tillsatt socker och voila! Skinny and healthy 👍

Sen till triumfkortet. Igår gjorde jag en raw brownie. Dog och hamnade i himlen. Herregud vad gott det var!!! 😍😍😍😍😍
Körde efter det här receptet:
http://www.therawtarian.com/raw-brownie-recipe


/Hoppas ni haft en fin helg



Kommentarer


Kommentera inlägget här: