stephaniesliv

Done and done

Kategori: Allmänt

*Trötttjej_89*

Hej och godkväll. Är så SJUKT trött just nu. Jobbet har gått bra i helgen men jag är helt slut. Snart hemma och kan bänka mig i soffan o sen sängen. Vilken lycka! 

Har även ätit mat för en somalisk familj o håller på att spricka... Igår skulle jag gå och köpa tandkräm och hämta min telefonladdare på kontoret (sov ju över på hotellet vi höll utbildningen på i sthlm) så jag knatade till kontoret. Efter det tänkte jag att jag går o köper lite tandkräm o sen gå hem och däcka. Resultatet blev en powerwalk genom Stockholm på 8,4 km.. Hahahaha. Så totalt 9 km promenad då, rätt bra ändå för att vara så trött och DÖD! Kände mig nästan full när jag promenerade för jag såg så dåligt i mörkret.  Ska egentligen ha glasögon för mitt brytningsfel i mörker.. Samma sak när jag kör bil. När jag är trött blir allt extra suddigt. Det va fest på stan och det var väldigt kul att beskåda från ett nyktert öga.. Hahahaha. Speciellt på stureplan. Utanför NK tutade bilarna på varandra o hade roligt.. Började med att en inte slutade tuta o sen drog alla andra igång, kändes som att jag var i typ Indien eller nån annanstans där det är fullt normalt att gå lös med tutan för skojs skull. Underbart med lite atmosfär. Jag älskar Stockholm och igår fick jag se en fin sida av staden. Min fina, vackra stad <3 känner mig tryggare att gå i sthlm på kvällen än hemma i Norrtälje. Stört men sant! 

Vid 22:10 staplade jag in på hotellet och frågade om gymmet är öppet dygnet runt. Tänkte nämligen träna imorse men.. Naaaahhh... Hahaha någon måtta får det vara! Satsar 100% imorgon istället :) 

Nu ska jag snart gå av bussen och handla lite med älsklingen. Sen blir det att titta på Lost (första gången jag ser serien... Jag vet!) och bara ta det lugnt! Hoppas ni haft en fin helg! Vädret har ju varit fantastiskt iaf 😍😍😍 

Courtyard by Marriott. Så jävla najs hotell alltså! 

Mitt Stockholm <3








/zzzzzzzzzZzzzzz



Kommentarer


Kommentera inlägget här: