stephaniesliv

Wake me up

Kategori:

Måndag. Måndag. Måndag.... Vad ska man säga? Kanske räcker med att säga ordet "måndag". Men jag försöker vara positiv och ha rätt inställning för allt annat förutom det gör allt så mycket värre än vad det behöver vara :)

Känns dock tråkigt att vara hemma. Vår långweekend vart verkligen lyckad. Perfekt förutom att tiden gick så fort! Men kunde inte bett om en smidigare avslutning då flygen inte blev försenade eller så. Ahh, ville inte åka tillbaka. Skulle kunnat rymt och "försvunnit" där ett tag men jag har det inte i mig att vara en sån drama queen, haha. Men det va blandade känslor att vara tillbaka på kontoret. Nu är jag helt frisk och ska inte åka iväg nånstans o ha långledigt vilket betyder att man är "fast" i vardagen igen. Tradgedy deluxe! Hehe. Men nu blir det fokus på träning och hälsa igen för att kunna ha något som distraherar från jobb och alla måsten på den fronten. Ska bli så jävla skönt och börjar redan ikväll :'). Funderar faktiskt på att säga upp SATS-korter. Man har ju 3 veckors ångertid. Sats känns inte riktigt som jag på något sätt.. Vi får väl se.  

Ville bara kika in här och säg hej. Och nu säger jag hejdå för jag har inget mer att säga.. Haha. Byeee! 

#selfieriot .. Ingen hakar dock på.. Hahahaha

Någonstans över Norge




Vi <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: