stephaniesliv

Think big

Kategori: Allmänt

Hohooo! (Är det bara jag som aldrig vet vad jag ska skriva för "hälsning" i början av inlägget? Haha!)

Tränade igår kväll och även imorse. Igår blev det måndagsmage och idag bröst, axlar och övre ryggen. Gött! Styrkan känns bättre än konditionen.. Hoppas bara att konditionen kommer tillbaka snart, får ha tålamod, it will come!

Har ett möte sent i eftermiddag så jag passade på att börja lite senare också. Sitter och fantiserar om att inte ha så långt till jobbet. Att kunna gå upp nån timme senare varje dag men ändå inte komma hem så sent. I söndags satt jag faktiskt och tittade på lite nyproduktion i Sollentuna som jag anmälde intresse på. Bostadsrätter krånglar ju till det en aning men jag vill ändå se över våra möjligheter. Man kan ju alltid hoppas. Annars kör jag min vanliga "vem kan man ligga med för att det ska gå" hahaha nää men jag brukar säga så för att inventera andra alternativ. Att ligga in sig är inte direkt ett alternativ EVER! 

Varför jag bruka säga så är lite av ett internskämt med mig själv (forever alone, jag vet.. Vem har egna internskämt). Jag hade tänkt föreläsa på min gamla gymnasieskola om detta till och med. Men jag kände inte att jag hade tiden riktigt. Men någon slags röd tråd i ett väldigt tidigt stadie av ett manus fanns/finns. Kanske ska ta chansen nästa gång :) 

Har skrivit om allt och ingenting nu. Hehe.. Ni får ha det fint sålänge! 






Kommentarer


Kommentera inlägget här: