stephaniesliv

Sick

Kategori:

Har spenderat alldeles för mycket tid i soffan senaste veckan men jag har varit sjuk. Känner mig fortfarande krasslig och börjar tappa mitt tålmod med att inte bli frisk :(. Jag har inte tränat ordentligt på över en månad nu och jag vill bara stå på gymmet igen o svettas igen. Det är typ det jag drömmer och fantiserar om... Hahaha. Har dessutom köpt gymkort på SATS också för att få mer variation i träningen. Dubbla träningskort liksom, inte illa! Jag vill det här så mycket. Bli starkare, utvecklas och må bra. Det är en del av mig nu. 

Är bara så trött på att annat inte klaffar såsom att bli sjuk. Jag tror inte att jag bara är förkyld utan har blivit utmattad igen. Utsattes för otroligt hög stressfaktor när min chef agerade lite wierd första dagarna jag va sjuk. Allt bara vändes för mig och stressen vart så påtaglig. Det i kombination med att min kropp redan sa ifrån av förkylningen gjorde allt mycket värre. O nu är jag här på dag 7 av en jävla förkylning liksom :( känns inge bra. 

Motivationen till bloggen faller lite under all kritik just nu. Men jag ska ta mig tillbaka igen när jag har något som händer i mitt liv igen. Träningen och hälsan är det som driver mig till att skriva här vilket har blivit så tydligt. När den är i fas så är jag i fas. Till dess får ni ta hand om er själva. Och ta ingen skit! <3





Jag har iaf uppdraterat mig i teknikväg, oh happy day! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: