stephaniesliv

Let's go somwwhere

Kategori:

Dagen började med att jag vaknade strax innan 7 och jag inte kunde somna om förns en halvtimme innan jag skulle gå upp. En dusch och frukost senare var jag klar för att gå till vårdcentralen. Idag är dagen då jag sträckte ut handen för hjälp. Det känns otroligt bra att veta att jag kommer kunna med någon i fortsättningen. Att få hjälp/stöd att hantera saker som är större än mig själv. Är tacksam för att jag äntligen tagit tag i det.

Just nu sitter jag på bussen påväg mot Solna för att möta upp M. Idag ska jag föra bort honom nånstans då han fyller år i helgen. Tror och hoppas att han blir glad. Om inte annat är iaf jag taggad! :) 

It's a new day, I can feel it. 



I tisdags fick jag mysa med den här lilla herren! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: