stephaniesliv

Gym time

Kategori: Allmänt

Hejhå!

Vilken skön dag det varit på något sätt.. Går inte riktigt att förklara men har känt mig helt ok. Kanske för att jag vaknade i tid idag och åkte målmedvetet till jobbet för att avnjuta lite god frukost. Aldrig helt fel! :) Sen har jag även längtat till att jag ska träna. Snart så.. Yeey! Peppen växer. Ska ta och mata mig med en keso på bussen. Ladda med lite ny energi. Har träningsvärk i benen av alla ställen. Tränade inte ens benen i måndags? Haha. Eller ja, jag sprang ju på löpbandet men come on :D ur form har fått en ny innebörd. Idag ska jag stå på crosstrainern och sen köra mage. Älskar att köra mage för jag längtar tillbaka till att mina abzzzz ska visa sig lite igen! 

Sa förresten upp min SATS-kort idag. Känns bra faktiskt. Känns overkill med dubbla kort sådär. Mitt mål är att jag ska  kunna löpa runt Kungsholmen när vädret tillåter i vår och sommar. Sen fokusera mer på styrka vid inomhusträning på gymmet. 

Kände mig så glad imorse så jag tog en bild. Skönt att inte behöva fejka glädje ibland! Hehe :)

Såg den här lilla (stora) lurven utanför ica igår. Dog lite och ville gosas! <3


Nä, nu ska jag äta min keso. Vi hörs! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: