stephaniesliv

Fantasy/reality

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Idag är jag tillbaka on track igen och det känns mestadels bra! Är lite rädd att allt ska kicka in igen men jag ser fler fördelar än nackdelar just nu och det främsta är ju att jag kan träna igen!! Nördig_chey89 I KNOW..hahaha! Men vafan jag längtar verkligen tillbaka! Idag ska jag kickstarta igång med att träffa en PT på sats som ingick i mitt träningskort. Idag ska vi fokusera på teknik. Är så taggad!! Ska bli kul att bli lite guidad i träningen då jag hittills gjort allt på egen hand. Även jag behöver lite tips liksom. Önskar jag kunde ha en PT oftare för ibland fastnar jag i gamla övningar och då utvecklas man inte. Får ta o läsa på lite, kolla runt på youtube, smygtitta på vad andra gör och hämta litte fittspo från diverse ställen. Bara att köra liksom. Jag har satt ett mål som jag vill kunna bocka av till maj månad iaf. #letsdothis

Har på min "löpbandet" spellista för att tagga till lite. Svänger först in på jobbet och sen går jag ner till gymmet. Lyckorus deluxe! :') 

Min bästa come-in-the-mood-to -bust-my-ass-off-låt.. Haha




Kommentarer


Kommentera inlägget här: