stephaniesliv

Visning

Kategori: Allmänt

Goddagens. 

Sitter här i soffan med samma onda mage men jag har i alla fall inte ont i halsen längre, thank god. Trodde ett tag att det var halsfluss som slagit till igår för att jag hade så ont. 

Var ute på en promenad nyss och jag vände om rätt snabbt. Först var det skönt med lite frisk luft men sen vart det bara eländigt. Frös, behövde snyta mig och hade ont i magen. Sitter och kollar på gladiatorerna nu och är tjurig över att titta på vältränade människor. Kul för er.. Verkligen. Själv sitter jag här och sväller :( Idag ska jag dock äta bra eftersom min mage strejkar. 

Lite senare ska vi ta och gå på en visning i Väsby. Vi får la se om det är något för oss.

Rätt gött att vädret är lite grått idag. Slipper få ångest över att sitta inne när solen skiner! 


/Här var jag i alla fall fräsch




Kommentarer


Kommentera inlägget här: