stephaniesliv

Sötma

Kategori: Allmänt

Well, hello.

Jag tror att jag kan vara frisk nu. Nästan. Känner att mitt blodtryck är väldigt lågt för jag blir snurrig och får små black-outer när jag reser mig upp för snabbt. Vaknade imorse och jag hade hostat så mycket under natten så jag var helt slut. Kände mig inte helt hundra så jag bestämde mig för att vila mig idag med. Trodde att jag skulle dö av tristess av att sitta hemma en dag till och glo. Tog chansen att träffa Annicka en stund över en lunch. Behövde komma ut och testa mina krafter. Var jättetrevligt och nu känner jag mig redo för två arbetsdagar innan det är dags för helg. 

Men på tal om rubriken. Är så himla sötsugen just nu!! Åt tre dadlar tidigare för att stilla! Åhh GE MIG!! Min pms denna månad är inte att leka med. Finnar, unket humör, illamående, sötsug mm, uuuusch!!






Kommentarer


Kommentera inlägget här: