stephaniesliv

Sjuk

Kategori: Allmänt

Det är väl typiskt... Ahh blir så trött! Var inte så länge sen jag var sjuk. Och så ska skiten slå till igen! Har ju känt mig lite halvkonstig hela veckan men igår kväll vart det värre. Idag ännu värre.. Satte mig på vår enorma uteplats som inte har en enda möbel (ja, den är verkligen helt värdelös) för att få lite sol på mig. Resultatet blev en liten hostattack så det var bara att ge sig in igen. Hade så jädrans ont i halsen också så jag bestämde mig för att gå till ica och köpa halstabletter. Dedär typ 200 m kändes som en mil ungefär. Väl inne på ica var det skum stämning. Trodde att ambulansen precis varit där och hämtat någon. Människor betedde sig dessutom lite off, pratade tyst och var stirriga. Hade det varit rånförsök? Var det just ett litet jordskalv jag inte kände av? VAD HÄNDER LIKSOM?!?! Börjar bli lite paranoid själv och ser mig omkring lite. Nämen då trillar den lilla brickan ner. Där i frukthörnan står Micke Nykvist med fru. Hahahaha alltså folk blir så patetiska. Stämningen var så brutalt krystad runt omkring. Hade fan lust o gå fram o high fivea gubben eller nåt. Get over it liksom. Det är en MÄNNISKA som alla oss andra. Fan vad hemskt att inte ens kunna gå o handla utan att alla står o glor o blir helt fnissiga. 

Aja, moving on. Vart en cheat day idag. Igen. April skulle bli min vita månad men jag kan inte ligga på underskottsenergi nu om jag vill bli frisk. Bestämde mig för att koka pasta med nån krämig sås till. Sen vart det dessutom nu på kvällskvisten: vegetariska hamburgare, strips (väldigt flådiga såna med vitlökssmör), chips och fick även sällis av mina vänner Ben & Jerry. Vit månad goes black. Skit också.. 

Nu hoppas jag att det här försvinner ur kroppen snart. Är förutom förkylningen svullen om magen, har mens och har ont i magen. Min lilla "period" den här månaden har inte varit nådig alltså! Förlåt för detaljer med sharing is caring.. Men de har gjort så ont där inne i grottan. Och inte för att tala om ont i magen. Vad händer där inne? Och nu har jag ätit så mycket så jag har ännu mer ont i magen. Åhhååhh vad ynklig man kan vara :')

Ska kanske sluta tycka synd om mig o sova lite nu. Min sambo vill bli smittad.. Man ba oookej normal. Skulle kunna ge bort min njure eller något bara för att slippa det där. Var SÅ taggad på att få träna den här helgen liksom. Men nääää! :@ 

Hoppas ni har en bra helg iaf och får njuta av vädret <3 







/FML



Kommentarer


Kommentera inlägget här: