stephaniesliv

Music

Kategori: Allmänt

Gokväll!

Sitter här och är så sugen på att spela och sjunga. Musiken har alltid varit viktig i mitt liv på många olika sätt. En period i livet gjorde jag egen musik. Just nu vill jag göra just det, egen musik. Jag har en keyboard ståendes hos min mamma som jag längtar efter. Här finns ingen plats att ställa upp den och längtar till den dagen det finns möjlighet till att kunna göra det. Det är perfekt att kunna spela med ett par lurar i bara. En dag <3 

Annars då? Känner mig fortfarande krasslig så det blir att stanna hemma imorgon dessvärre. Avskyr den där karrensdagen alltså..! Men jag är inte sugen på att bli värre nu. Hade mycket inbokat imorgon också :/ Men jag ska bli frisk nu, så är det bara! Har börjat hosta nu vilket inte är så bra... Har ingen effektiv hostmedicin hemma. Känner mig lite som en pundare utan stash eller något. Inte så att man kan få hostmedicin med morfin i via hemkörning heller.. Attans också.

Lägenheten i Väsby var lite som en dröm! Så himla perfekt. Sambon tror dock att man blir mördad i Väsby.... Har känt mig mer otrygg här i Norrtälje de fyra snart fem år jag bott här vs 20 år i Upplands Väsby. Sjukt att jag snart bott här i snaer FEM ÅR!!!! Vad hände med tiden? Nej, jag kan lätt tänka mig bo i Väsby. Tycker på riktigt att det är riktigt mysigt på sina ställen. Tillbaka till childhood roots liksom :') Ska inte bli för exhalterad..

Anyhow.. OM vi skulle flytta skulle jag kunna ha mina instrumt i extrarummet. Vilken lycka det skulle vara. Men med tanke på min tur i den här världen ska jag inte hoppas på nånting.


Throwback från Trinidad. Gud vad jag saknar. Skulle kunna leva där <3


/Så jag känner för min förkylning..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: