stephaniesliv

Meme

Kategori: Allmänt

Måndag förmiddag, hej hej. Har haft en väldigt lugn helg. Kommit igång med träningen lite också. Gymmade faktiskt i lördags även fast jag först tänkte att jag skulle vila. Gick ju hur bra som helst! Igår tog jag dock en promenad och idag har jag ont som satana i mina höfter..! Lite wierd är det ju. Körde liksom rätt hårt på gymmet med axlar i lördags o känner inget men en 7,5 km PW liksom.. Nåväl..  Igår när jag precis hade somnat blev jag jättetorr i halsen. Fick någon konstig rethosta och gjorde lite ont när jag svalde. Ställde in morgonträningen imorse. Blir lite förbannad alltså, jag är ju frisk nu.. Men blir så nojig och vill inte bli sämre. Får se om jag kör ikväll. 

Är lite låg just nu. Var hos min kurator och det var många minnen som vi pratade om. Jävla skolgång, jävla hemska lärare och ledning. Uppenbarligen är väldigt lite bearbetat hos mig. Blir rädd av tanken att jag en dag ska sätta ett barn i en 6-årsklass. Tanken får mig att må illa att mitt eget barn kan komma att må så dåligt som jag gjorde. Att det ska bli utfryst och inte ha någon vuxen som tar ens sida och står upp för en. Tur att jag har sån träningsvärk. Då gör det inte lika ont i hjärtat.. Inte just nu iaf.



/Powerwalks hurt really bad

Kommentarer


Kommentera inlägget här: