stephaniesliv

Love

Kategori: Allmänt

Det här med kärlek... Den kan förändras, förstärkas, försvagas eller försvinna för samma människa under livets resa. På senare år då tonårsrebellen i mig tonat ur lite har min kärlek för mina föräldrar vuxit väldigt mycket. Det är märkligt hur relationer är en färskvara och hur mycket man måste ta hand om dem. Jag är så glad att ha mina föräldrar och att de är vilka dom är. Det är så obeskrivligt hur mycket de båda betyder för mig. Tanken av att de en dag inte kommer finnas längre gör mig vilsen <3


Hittade den här bilden på mig och pappa. Nästan 24 år sen. Det här var min favoritsovställning, haha. Blir helt lycklig av att se den här bilden <3 




& så denna såklart. Mor och dotter hand i hand.



/Forever and ever i mitt hjärta 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: