stephaniesliv

Love life

Kategori: Allmänt

Hejsvejs! 

Imorse hade jag tid hos kuratorn vilket gav mig en liten sovmorgon, underbart! Igår vart det att vi jobbade sent och åt middag efteråt. Världens godaste middag men jävlar vad mätt jag vart! Hade fortfarande ont i magen när jag vaknade imorse...hårt liv alltså, haha!  

Har lyckats dra på mig någon "förkylning" nu också. Tror att min kropp ber mig att bara vila i några dagar. Den är helt slut från i helgen. Efter att jag tränade i måndags kändes det som att jag va full. Mådde illa och var helt snurrig. Sen vart jag "bakis" med tung kropp och huvudvärk. Så kände jag mig även igår. Hängig, lite konstigt slem i halsen o nös lite. Det har inte blivit värre idag men mitt mission blir nu att inhandla kan jang eller något så att det här eländet inte slår ut. Vill inte behöva ta något jobbigt träningsuppehåll. Har liksom preciiis kommit tillbaka...Life
Of Stephanie :')

Idag är det najs väder ute och vill försöka hinna njuta lite utav det. Så även fast jag kommer lite senare till jobbet nu ska jag försöka gå lite tidigare ändå. Bra om jag får vila knoppen också. Är rätt mycke att göra nu fram till påsk och att bli sjuk nu skulle vara så jävla fail.. Hahahaha MEN det är också typiskt mig att bli skuk vid sämst tänkbara tillfälle. 

Mitt lilla hjärta <3





/Jag innan jag simmar till Lost-ön. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: