stephaniesliv

Live good die happy

Kategori: Allmänt

Vit månad på ingång! Körde igång idag nu när påsken är över. Usch, kroppen mår inge bra av att äta så mycket. Mat är en sak, men när en ätit mat och sen ger sig på massa andra godsaker så blir jag så trött på mig själv. Man behöver inte efterrätt efter efterrätt. Tror fan jag var en hobbit i mitt förra liv. 

Men hursom, det blir en vit månad nu i alla fall. Inga ursäkter! Tack och lov är jag igång rätt bra med träningen. Nu blir det ännu en växel upp! Längtar efter att se resultat igen. Ska bli väldigt spännande och tror att jag ska måtta kroppen den här gången. Vi får se :) Min ena arbetsledare frågade den andre hur man kan ha så självdiciplin att träna så ofta och så länge. Hen svarade att man slutar aldrig hata sig själv eller ngt i den stilen.. Hahaha tyckte det stämde så bra ! Det är ju typ så, eller iaf för mig.. Jag blir aldrig nöjd och med träning så kan man faktiskt alltid bli bättre! 

Så, nu kör vi då! Blir jag sjuk nu så blir jag riktigt förbannad men vi får hoppas att jag har samma flow nu som i höstas/vintras.

Jag

Fettfri och sockerfri yoghurtglass. Jordgubb var god, ananas..mja not sp much.

Blir mer sånt här smarrigt framöver. Mums!

Mer sånt här tänk till folket.

Post löprunda 

/Hejdå påsklov








Kommentarer


Kommentera inlägget här: