stephaniesliv

Snor...

Kategori: Allmänt

Känner mig så jävla sexig just nu. Orkar inte alltså! Helt plötsligt kan det rinna snor ur näsan bara jag tittar ner och brer en macka liksom. Härlig extra ingrediens, haha :'). Nä jag har lyckats bli värre men jag ska knarka ingefära när jag kommer hem. Tänkte även göra en bruschetta med MASSOR med vitlök. Attraktivtjej_89. 

Känner mig förövrigt rätt slö i huvudet. Effektiviteten på jobbet har inte varit den mest optimala om man säger så. Känns ändå acceptabelt för att vara en måndag, men ändå. Blir ibland lite sur på mig själv för att jag inte kan kick ass och leverera varje dag då man typ krigar 3 timmar om dagen för att komma till jobbet. Sånt gör mig så omotiverad. Att jag slösar bort tid och VET om att jag slösar bort tid dessutom. Men ibland måste man väl få saker i sin egen takt. Man måste se fördelar i varje situation, jag ser nog inte fördelarna då de inte är medvetna. Jag vill ju alltid prestera 150% och alltid ligga på topp som en fucking duracellkanin. Tillslut blir batteriet trött det med. That's life! 

Hem o kanske kolla på solsidan nu då. Ska bli skönt att bara kurera mig :)

Måste dock erkänna att jag helst av allt bara vill träna och göra slut på mig själv.. Haha. Man är inte frisk i huvudet ibland. Har kommit in i en period där jag blivit väldigt produktiv med träningen. Typsikt att man ska bli sjuk när jag börjar se resultat! Men jag ska spara min pepp på mitt peppkonto så jag kan ta ut det en annan trist och grå dag ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: