stephaniesliv

Kraftlös

Kategori: Allmänt

God morgon! 

Hade ställt klockan för att gå till gymmet på morgonen. Det är iofs samma tid jag vanligtvis brukar gå upp, men ändå. Det var väldigt nära att jag sket i allt. Jag kände mig galet trött och omotiverad. Inte en till sån här dag tänkte jag. Jag trodde att jag skulle ha tjurat färdigt igår, men jag känner mig precis lika orklös idag. Hursom tänkte jag att jag hellre tränar än att åka till jobbet. Så jag tog mig i kragen och gick till gymmet iaf. 

Passet blev:
1 km löpning
1 km rodd
2 km cykling 
0,5 crosstrainer

Därefter lite intervaller och magövningar.


Alltså jag har aldrig känt mig så kraftlös på gymmet förut. Kände verkligen hur det tog emot i hela kroppen. Kanske var det min inställning som hämmade mig? Den gör så mycket. 

Nåväl, jag tränade iaf. Även fast det bara var på rutin. Fattar inte, HALLÅ, VAKNA!!!!!! Vad är det jag väntar på? Blir så lack på mig själv för att jag är såhär men jag kan inte hjälpa det känns det som. Just nu är allt bara mörker. Jag kom på imorse att jag skulle vilja vara för mig själv några dagar och bara vara. Slippa alla måsten, slippa tänka på andra och bara fokusera på mig själv. Ibland blir det bara för mycket. Jag undrar bara VAD det är jag fått för mycket av.. 

Försökte tagga till med hjälp av denna låt.


Och försökte se livet från den ljusa sidan när jag såg denna vackra himmel (som man knappt ser med den kassa iPhonekameran.. Men ändå)



/Snart långledig hallelujah amen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: