stephaniesliv

Helg!!!!

Kategori: Allmänt

Känslan är mycket skönare just nu än vad den va imorse. Tacksam som fan för jag orkar verkligen inte sitta och deppa ihop just nu! Känslan av att inte behöva åka den här jävla helvetesresan i några dagar värmer. Är så SJUKT trött på att pendla och kräks på det! Nästa vecka inleder jag med att sova hos mamma i ett par dagar. På måndag väntas vaccinationer inför resan. Och sen passar jag på att ta en extra natt också. Känner att jag behöver det samt att jag saknar både mamsen och lilla vovven så mycket! Tänk att Nelson fyller hela 5 år. Fattar inte. Min lilla gubbe <3 

Tänk att humöret kan slå om bara för att man vet att en börda försvinner. Nu känns allt mycket lättare och jag hoppas att dessa lediga dagar gör susen för mig. 

Mammas lilla älskling <3

...Och världens bästa vän <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: