stephaniesliv

Första snön

Kategori: Lilla Nelson<3

Godmorgon på er!

Sitter och är rätt sliten här borta men man får väl vara glad att det är fredag. Jobbar dock imorgon en kortis men det gör inget. Sitter här med min kopp te och njuter, svarar på mail och tänker på vad jag behöver bocka av innan helgen. Försöker hitta boende för nästa års Almedalsvecka. Ingen lätt uppgift då det är valår nästa år=ALLA är där..! Kommer bli grymt men ja, det är mycket planering runtomkring. 

Förövrigt snöade det imorse och jag känner väl lite småångest att nu är verkligen vintern på ingång :/ men som sagt.. Idag är det fredag ;) Ikväll har jag tillåtit mig själv att äta lite lösgodis. Ska bli gött!

Ha en fin dag!

Igår kväll fick jag somna bredvid min lilla skatt <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: