stephaniesliv

Energi

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Vaknade helt slutkörd. Fattar inte hur det är möjligt att man är tröttare när man vaknar än när man går och lägger sig. Det är väldigt sällan jag känner mig utvilad när jag vaknar.. 

Idag är en dag då jag tyvärr inte hade möjlighet till att snooza en timme (som det annars kan bli), utan jag var tvungen att kliva upp då jag inte vill vara sen till ett möte jag har nu på morgonen. Kunde ändå ta det rätt lugnt och plocka lite i köket medan jag kokade mina ägg till frukost. Skönt! :) 

Ikväll ska jag äta middag med min vän, Stephanie. Det ska bli mysigt och GOTT! Oh lord, kommer njuta! Ska visa er sen vad vi åt :)

Tänkte skriva ett inlägg någon gång om vad jag gjort i sommar. Det vart en fartfylld semester och jag vill gärna dokumentera den (bättre sent än aldrig). 

Vi hörs! 

Sneakpeak på hur sommaren såg ut.. <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: