stephaniesliv

Dream a little dream

Kategori: Allmänt

Igår natt kändes mina drömmar så konstiga. Så verkliga. Så mäktiga. Jag fick en känsla av "we are in the center of the universe just you and I". Sen när väl vaknade kunde jag inte riktigt släppa känslan. Den va så bra! Har gått och känt det hela dagen. Sätter saker i perspektiv och det behöver man alltid på något sätt. What ever makes you happy. 

Har även börjat drömma om Tobago. Det är gamla (riktigt gamla!) minnen som finns i mitt undermedvetna från när vi var där 1994. Det kommer bli 20 år sedan när vi är där i vinter! Men nu när det är så nära börjar jag minnas dofter, atmosfär och mer platser kommer tillbaka till mig. Så häftigt! Jag längtar mer och mer för varje dag och jag är glad att det är en dröm som kommer bli till verklighet <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här: