stephaniesliv

Att ta tag i livet

Kategori: Allmänt

Det finns mycket jag skulle vilja förändra i mitt liv. Kanske måste jag förändra saker då förändringen kommer via auto oavsett så att säga. Svårt att förklara..men livet förändras ju hela tiden, och man måste själv göra förändringar när det sker förändringar för att typ "hänga med" sig själv. Ligga i fas. En sak som jag hittat tillbaka till efter alla dess år är träningen, och det är jag så lycklig över. Det passar bra när man även under åren ändrat kroppsform , vilket jag är mindre lycklig över. Förutom träningen har jag även ett starkare intresse för att resa. Nu när jag arbetar har jag en helt annan ekonomisk möjlighet att göra det. 

Jag hade egentligen tänkt sätta upp lite mål för mig själv för att peppa mig själv lite. Liksom ligga i fas och känna mig lite nöjdare med livet. Här är lite saker jag vill prioritera i mitt liv just nu:

- träningen och viktminskningen. 
- lägga undan pengar till reskassan.
- engagera mig lite extra i något (har mina idéer men håller det lite hemligt tillsvidare)
- föreläsa
- flytta från Norrtälje!


Nu vart det en del iaf. Men jag är en sån som älskar att ha många projekt igång samtidigt. Sedan får jag se vilket som går i mål först. Alltid kul att analysera varför resultatet blev som det blev!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: