stephaniesliv

4-rätters

Kategori: Allmänt

Hej!

Det är en lycklig Stephanie som skriver just nu. Har precis avnjutit en 4-rätters hummermeny på Oyster bar som skickade mig direkt till himlen. Det var inte bara maten som frälste mig utan även sällskapet. Det finns ytterst få människor i mitt liv som kan vända en pissig dag till det bättre. Stephanie är en utav dem. Känns som att jag är skitzo nu, men för att klargöra - min vän heter också Stephanie.. Haha! Nåväl, jag kände verkligen hur humöret bara gick uppåt och att bara få sitta och skratta med en av sina allra bästa vänner är bland det bästa som finns. Jag är SÅ tacksam och det är renodlad kärlek jag känner för dig! Vännet som dig växer inte på träd, det går inte ens att specialbeställa ur en katalog, utan det är nog helt enkelt ödet som fört oss samman i detta komplexa universum! <3 

Är påväg hem till min mor i Sollentuna nu så jag slipper förstöra en underbar kväll med att sitta o glo på Norrtäljebussen i en timme ;) hörs imorgon! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här: