stephaniesliv

Yoga

Kategori: Allmänt

Godmorgon! 

Dagen börjar lite extra tidigt idag. Ska nämligen flytta till ett annat kontorsrum idag. Det plus att jag har en hel del att göra. Vill bara att det tar slut nu och att det blir jul. Ledig i 4 veckor, ja tack! Eller det kanske till och med blir 5 veckor? :D  ska iaf bli underbart! 

Igår kväll tog jag mig tillbaka till friskis och avrundade kvällen med ett skönt yogapass. Det var länge sen jag tränade yoga och jag blir alltid lika chockad över att det är så jobbigt! Jobbigt på ett väldigt skönt sätt :) man går verkligen in i sig själv och kopplar bort det mesta som snurrar i huvudet -precis det jag behövde. Ett mörkt rum där inga pratade med varandra, inre fokus och lite lätt fysisk aktivitet. Det jag älskar med yoga är den inre ron samtidigt som jag stärker balansen och stimulerar kroppen på ett annat sätt än vad den är van vid. Grymt helt enkelt och jag ska försöka göra det till en torsdagsvana! 



/Jag tror att den här lilla killen mediterar mest hela tiden :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: