stephaniesliv

What's better than one workout in a day?

Kategori: Allmänt

Well, two workouts ofc!

Tränade igår kväll. Kände mig rätt sliten, så det blev 45 minuter intetvaller på löpband och roddmaskinen. Sov väldigt skönt inatt. Snacka om att förtjäna den sömnen!

Idag hade jag planerat att ha en vilodag. Förutsatt att min sambo inte får sin nya telefon ikväll för då vet jag att jag får mer socialt utbyte med en gul badanka ungefär:). Känner att kroppen borde vila, men tänkte simma ifall att det skulle vata så att den bestämmer sig för att komma idag. 

Vad annars? Känns som att det är träningen i fokus just nu och jag älskar det. Jag måste ha någon slags fast punkt att fokusera på i livet. Jobb och allt sånt där blir lätt 0 variation efter ett tag. Träning ger resultat lite mer ofta om man håller i. 

Nu ska jag luta mig tillbaka och sova en blund på bussen. Ha en fin dag! :)

Inte dagens outfit, men den här köpte jag till Tobago. Haha, älskar att jag verkligen shoppat sommarkläder under hösten. Men måste säga att det varit rätt fridfullt då det får mig att drömma mig bort till paradiset <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: