stephaniesliv

What does all of this shit mean?

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Det här med att se mening i saker som sedan ger betydelse är något jag saknar denna lördagmorgon. Helvete vad jag ville skjuta telefonen som väckte mig imorse... Men vad gör man inte? Det som stör mig lite lätt är att det ramlade in 2 avanmälningar igår vilket betyder att vi inte blir så många idag. Känns inte allt för meningsfullt tyvärr, men det blir säkert trevligt ändå. Ni som är lediga får helt enkelt njuta åt mig med, tack på förhand! :) 

Förresten. Usch vad äckligt det är med chips och godis. På riktigt... Höll på att spy igår!! Är så jävla glad för det peppar mig till att bara gå all in för min nya livsstil som faktiskt gör att jag mår 100 gånger bättre!



/stay awake and hang in there...! Hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: