stephaniesliv

Sunrise

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Känns som att jag börjar bli människa igen. Sakta men säkert. Helgen vart lite too much känner jag nu i efterhand. Ddt är så mycket som ska fixas hela tiden, jag är ständigt på spänn. När jag kom hem i söndags ville jag bara stänga in mig i ett mörkt rum och sova. Kände mig så stressad över att jag hade en tid hos vårdcentralen halv 9 dagen efter när jag dessutom var ledig. Usch! Ville bara flytta på tiden men det va skönt att ha det gjort. Tröttheten fortsatte hela dagen igår också. Hade sällskap av min sambo då han också var hemma men jag känner bara hur jag hade behövt vara helt för mig själv. Jag orkade inte prata eller finnas. Ville bara vara själv. Samtidigt som jag uppskattade sällskapet, jag behövde det mer än vad jag förstod själv men allt vart bara en belastning för mig. 

Alltså man ska inte behöva känna såhär efter en helgs arbete. Helvete heller att jag tänker känna såhär igen.. Det var hemskt! Det är så mycket att ha i huvudet hela tiden. Jag vill inte! Det tar emot så mycket när man kommer hem på söndag och knappt orkar prata med någon. 

Försökte avrunda dagen med att få lite ny energi genom att träna. Gick fint tack och lov! Dock dunkade huvudet när jag kom hem. Idag har jag vaknat upp utan huvudvärk och känner mig liite piggare. Jag får stå ut till fredag, sen har jag helg på riktigt <3

Hittat ett nytt mellanmål som jag kommer börja missbruka; kvarg, bär, linfrön och honung. Så gott!! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: