stephaniesliv

Sinnes...

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Har kommit fram till att följande saker är bara helt sjuka: 

- Kostnaderna för att vaccinera sig. Alltså jag är fortfarande i chock över att mina två sprutor kostade 980kr totalt. Först blir man stucken (som dessutom gjorde lite ont) och sen ska man betala för det. Känner mig typ lurad. Hade ingen aning om att det var så dyrt att vaccinera sig. Trodde typ HPV och TBE va åt det extrema. Nu vet jag. Måste dessutom ta om twinrixskiten för att få fullt skydd. Ska önska mig vaccin i julklapp...



- Vädret. Den där Simone verkar ha fått ett återfall eller något. Blåste typ bort och är helt dyngsur. Jippie. Stucken, pank och blöt.

- Att det "bara" tar en halvtimme för mig att komma till jobbet idag eftersom jag sov i Sollentuna. Känns som att jag vunnit 1.000.000 kr på triss, fast bättre. 


/Ha en fin dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: