stephaniesliv

Shine bright

Kategori: Allmänt

Godmorgon!

Ber om ursäkt för mitt inlägg igår men jag va så lack.. Jag hade verkligen kommit till punkt där ett psykbryt låg befogat, tyvärr :/

Men idag mår jag mycket bättre. Drog och simmade igår kväll (ja, han fick sin telefon igår..haha), och efter det bastade jag. Sicken vardagslyx att få basta! Älskar ju värmen så det satt riktigt bra :). 

Imorse körde jag ett snabbt men effektivt eget pass. Forever alone alltså.. Jag tränar ju alltid själv och ibland blir det lite lonely. Men samtidigt kan jag bita ihop och bara fokusera på mig själv vilket jag tror är en framgångsfaktor för min egen del. 

Ikväll sover jag hos mamma och tänker njuta av att slippa åka den här bussen! Haha! Det är väldigt skönt att komma bort ibland måste jag säga. Eller komma bort, komma dit jag vill vara utan att det låter för hemskt. Inte kanske specifikt hemma hos mamma utan närmre sthlm och speciellt Sollentuna som jag trivs i så bra! 

(Ursäkta urringningen) Beast mode v.s...

...Work mode. Haha stel som en pinne. Märks det vad som gör mig lycklig i livet? Hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: