stephaniesliv

Reload

Kategori: Allmänt

Hej!

Idag har mitt humör hållt sig på en jämn och fin nivå. Svårt att inte ha en bra dag när jag startar den med träning. Lämnade mina saker på friskis för att köra ytterligare ett pass nu ikväll... Haha. Ja, men jag vill ju ha en vilodag imorgon så då kör jag dubbelt idag istället. Känner peppen och är inte ett dugg trött! Imorse var jag så himla trött när jag vaknade. Sov lite halvdåligt och ville inte riktigt tro på att klockan redan hunnit bli 06:00 när larmet gick igång. 

Nu ska jag luta mig tillbaka och lyssna på någon dokumentär. Verkligen börjat digga dessa P3 dokumentärer (typ 100 år efter men ändå). 

 Jag måste inte träna
Jag måste inte gå ner i vikt
Jag måste inte leva hälsosamt
Jag måste inte bli stark

Jag vill träna
Jag vill gå ner i vikt
Jag vill leva hälsosamt
Jag vill bli stark

Det blir en sån jäkla skillnad mellan "jag måste" och "jag vill". Du måste ingenting inden här världen förutom att dö. Resten är bara ren vilja och basala behov <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: